photo:Michelle  Schoof
Deel op: LinkedIn
Arnhem,

CCV Arnhemse ondernemer van het jaar 2016

CCV heeft de titel Arnhemse Ondernemer van het Jaar 2016 gekregen tijdens het zakelijk netwerkevenement De Ondernemer Live in de Eusebiuskerk in Arnhem. Enny van de Velden, Managing Director van de CCV Group en dochter van oprichter Cor van de Velden, nam de prijs in ontvangst.

“Het bijzondere is dat CCV een vergunning heeft van De Nederlandse Bank en jaarlijks miljoenen betalingstransacties faciliteert”, aldus jury-voorzitter Bart van Meer.

Community Loyalty Card

De Community Loyalty Card is een nieuw product van CCV, waarbij CCV samenwerkt met ondernemers, openbaar vervoer, parkeerbedrijven en overheden. De bedoeling is in Arnhem een pilot te houden. “Het systeem stimuleert de samenwerking tussen verschillende partijen door samen leuke acties aan te bieden aan het winkelende publiek”, legt Enny van de Velden uit. “Mensen shoppen niet alleen online, ook niet in de toekomst, ze willen ook een leuk dagje uit en winkelen.”

Eerste editie

De Ondernemer Live beleefde zijn eerste editie en trok ruim 550 bezoekers naar de Eusebiuskerk. Enkele tientallen bedrijven, onderwijsinstellingen en goede doelen presenteerden zich en ondernemers wisselden over uiteenlopende onderwerpen ervaringen uit tijdens statafelsessies. Vooral na vijven kwamen veel ondernemers naar de Eusebius om elkaar te ontmoeten en te netwerken.

Naast CCV waren bouwbedrijf Kuiper Arnhem en MPS Systems genomineerd voor de verkiezing van de Arnhemse Ondernemer van het Jaar. “Eigenlijk hebben we drie winnaars en zijn we klaar voor de komende drie jaar”, constateerde jury-voorzitter Bart van Meer bij de prijsuitreiking. Hij complimenteerde alle drie de bedrijven met hun drang naar innovatie waaruit nieuwe producten en diensten ontstaan.